FAQ

Pripravili sme pre vás odpovede na najčastejšie kladené otázky ohľadom procesu objednávky od vytvorenia až po doručenie. V prípade, že ste nenašli odpovede na svoje otázky neváhajte nás kontaktovať.

Objednávka

V e-shope tuzu.sk máte možnosť vložiť vami vybraný tovar do košíka. Ak chcete tento tovar následne objednať, jednoducho sa prihlásite do vášho konta pomocou svojich prihlasovacích údajov, zvolíte spôsob doručenia a platby a odošlete objednávku. V prípade, že nemáte tuzu konto, môžete sa počas priebehu objednávky registrovať.

V prípade, že chcete stornovať svoju objednávku na tuzu.sk, obráťte sa, prosím, na našu tuzu zákaznícku linku. Môžete nás kontaktovať telefonicky na bezplatnom telefónnom čísle 0910 187 331.  Zmena vašej objednávky, žiaľ, nie je možná.

Nie, pre objednávky nie je určená žiadna minimálna suma.

TUZU e-shop momentálne nedodáva tovar do zahraničia. Aby zákazník mohol tovar objednávať cez e-shop, potrebuje slovenskú dodaciu adresu.

Nové heslo si môžete vyžiadať prostredníctvom odkazu Zabudnuté heslo v sekcii Prihlásenie.

Platba a faktúra

Platba na účet

Platba priamym prevodom na účet, prosredníctvom internet bankingu.

0,00 €

Platba na dobierku

Platba v hotovosti pri prebratí zásielky. Platbu prevediete priamo kuriérovi pri prevzatí zásielky. Účtujeme príplatok + 1€

1.00 €

Platobná brána Besteron

Možnosť bezpečnej  platby prostredníctvom platobnej brány Besteron. Platobná brána ponúka možnosti platby: Platba kartou, SporoPayTatraPay, ČSOB, ePlatby VÚB, UniPlatba, Platba Online – Poštová Banka a VIAMO.

0.00€

Bankové spojenie je: UniCredit Bank Slovakia, a.s., IBAN  SK 59 1111 0000 0015 0562 5000, BIC: UNCRSKBX, variabilný symbol: číslo vašej objednávky

Elektronická faktúra je zasielaná spolu s potvrdením o odoslaní tovaru na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. V prípade, že potrebujete kópiu faktúry, máte možnosť prihlásiť sa do vášho dm konta a tam si faktúru prezrieť a prípadne vytlačiť. Postup: Prihláste sa do vášho TUZU zákazníckeho konta. Zvoľte záložku -> Prihlásenie -> Moje objednávky. Tu si môžete skontrolovať danú objednávku a faktúru a aj ju vytlačiť.

Zaslanie a dodanie

Doba doručenia objednávky uskutočnenej na tuzu.sk sú štandardne 2 pracovné dni. Doba doručenia závisí od dostupnosti objednaného tovaru.

Náklady na prepravu na ľubovoľnú doručovaciu adresu na území Slovenskej republiky závisí od spôsobu doručenia zvoleného v procese objednávky . Pre objednávky s hodnotou nad 40 € nebudú zákazníkom, ktorí majú založené TUZU zákaznícke konto podľa bodu 12 Všeobecných obchodných podmienok a sú v čase objednávania prihlásení vo svojom TUZU zákazníckom konte, účtované náklady na prepravu.

Osobný odber

Prevzatie tovaru priamo vo výdajnom mieste TUZU. Poplatok za prevzatie tovaru prostredníctvom odobného odberu neúčtujeme.

0,00 €

Kuriér GLS

Prostredníctvom kuriérskej služby GLS. Po spracovaní objednávky bude tovar odovzdaný kuriérskej službe, ktorá následne tovar doručí na stanovenú adresu doručenia.

4.50 €

Slovenská Pošta

Prostredníctvom Slovenskej Pošty. Po spracovaní objednávky bude tovar odoslaný na stanovenú adresu doručenia prostredníctvom Slovenskej Pošty.

4.00€

Zásielkovňa

Prostredníctvom Zásielkovne. Po spracovaní objednávky bude tovar odoslaný na stanovenú adresu doručenia prostredníctvom Zásielkovne.

2.50 €